به گزارش پایگاه خبری تاراز آوا،حجت الاسلام والمسلمین حامد جلیلی ثابت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا طی پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا علیه السلام و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و پیامبر اکرم (ص)را تسلیت گفت.

متن پیام بشرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، نور و راستی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی )، عموم مسلمانان جهان و همچنین مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اندیکا تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

پیروی از آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت و تمسک به آل الله یقینا تنها مسیر اتصال به منبع ربوبیت و نجات و رستگاری انسان است.

شهیدان والامقام ما در دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر مدافع حرم با تاسی از مکتب اهل بیت و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه به مرحله والا و متعالی ایثار و شهادت در راه حق دست یافته اند.

از درگاه خداوند متعال ، آرزومندم تا همه ما را با تمسک به پیامبر اکرم (ص) و خاندان عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) از پویندگان راستین اهل بیت قرار دهد .

حامد جلیلی ثابت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا

دسته بندی: آخرین اخبار برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد