جمعی از اهالی کوشک طی پیامی خواستار جمع‌آوری سگ‌های ولگرد شدند

جمعی از اهالی کوشک طی پیامی خواستار جمع‌اوری سگهای ولگرد شدند
متن پیام به شرح ذیل میباشد:
موضوع سگ های ولگرد و خیابانی و همین طور سگ های گله ای به یک معضل عمومی در روستای کوشک تبدیل شده است. صاحبین آنها با رها سازی سگ ها در معابر عمومی امنیت جانی ساکنین را به خطر انداخته اند. چند باری در سال‌های گذشته آمدند آنها را جمع آوری کرده اند، اما دوباره شاهد افزایش آنها در روستا بوده ایم، صاحبین موقع جمع آوری آنها را پنهان می کنند و بعد ار رفتن مامورین آنها را آشکار می کنند.
فصل مدارس است و بچه های دبستانی باید مسافتی را بپیمایند تا به مدرسه برسند و به دفعات مورد حمله ی سگ ها قرار گرفته اند و با دست و صورتی زخم آلود و لباس های پاره به خانه برگشتند و نتوانستند سر وقت به کلاس درس برسند.
در سال‌های اخیر هم در روستا چندین یورش و حمله ی سگ به سمت افراد داشتیم که خسارات جانی به دنبال داشته، اما باید انگار کسی بمیرد تا رسیدگی درست صورت گیرد .
این سگ ها باعث ایجاد ترس و رعب و وحشت در دل ساکنین و اهالی روستا شده اند و رفت و آمد عمومی را دچار اخلال کرده اند، مخصوصا شب ها که این حیوان هوشیار تر و درنده تر می شود و همچنین موقع بارش باران که منجر به گرسنگی و سرد شدن و خیس شدن این حیوان می شود .
این مورد برای روستایی با چند هزار جمعیت اصلا صورت خوشی ندارد، اهالی به ستوه آمده اند. درخواست ما این است : ۱- یا اخطار جدی، قطعی و قضایی به صاحبان در مورد نگهداری سگ در حیاط و چهار دیواری خودشان و بستن آنها ۲- یا کشتن آنها.

از طرف جمع زیادی از اهالی کوشک

دسته بندی: آخرین اخبار, صدای مردم برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد