دومین زنده گیر پرنده سهره طی یک هفته گذشته توسط یگان حفاظت محیط زیست اندیکا دستگیر شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تاراز آوا ،در مورخ ۱۳ آبان ماه سالجاری ،یک نفر صیاد پرنده در شهرستان اندیکا دستگیر و روانه زندان شد . احمد طهماسبی شاه منصوری در این خصوص گفت: این متخلف که ساکن […]

دومین زنده گیر پرنده سهره طی یک هفته گذشته توسط یگان حفاظت محیط زیست اندیکا دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تاراز آوا ،در مورخ ۱۳ آبان ماه سالجاری ،یک نفر صیاد پرنده در شهرستان اندیکا دستگیر و روانه زندان شد .

احمد طهماسبی شاه منصوری در این خصوص گفت: این متخلف که ساکن شهرستان اندیکا نمی باشد در حال صید پرنده از طریق زنده گیری به وسیله تله‌های مخصوص بود که توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره دستگیر و پس از تحویل به مقامات قضایی با دستور دادستان روانه زندان گردید.

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست اندیکا ادامه داد : از این متخلف تعداد ۴ قطعه پرنده از نوع سهره کشف گردید که مجددا درطبیعت رهاسازی شدند.

وی افزود: به منظور حفظ و صیانت از حیات وحش که میراث طبیعی ما هستند ، طی یک هفته گذشته ابن فرد دومین زنده‌گیر پرندگان شکاری بود که دستگیر و روانه زندان شد

طهماسبی اذعان داشت : اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا از همشهریان عزیز تقاضا دارد در صورت رویت متخلفینی که به وسیله کُشتن و یا زنده گیری شکار انجام می دهند، مراتب را بلافاصله به این اداره اطلاع دهند.

دسته بندی: آخرین اخبار, فرهنگی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد